کالبد شکافی تغییرات کنکور 1403

کالبد شکافی تغییرات کنکور 1403

راهنمای مطالعه

    Add a header to begin generating the table of contents

    در این مقاله از سایت شایان مامندی و به نقل از اعضای هیات رئیسه مجلس، نحوه برگزاری کنکور 1403 و تغییرات کنکور 1403 از سوی مجلس برگزار خواهد شد و دیگر تصمیمات مربوط به نحوه برگزاری کنکور سراسری 1403 توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی نخواهد شد. بر اساس اخبار غیر رسمی و شایعات منتشر شده، دو احتمال مهم درباره تغییرات کنکور 1403 برای تمامی رشته‌ها به‌صورت زیر وجود دارد:

    • احتمال اول: بازگشت دروس عمومی به کنکور 1403
    • احتمال دوم: لغو تاثیر قطعی معدل در کنکور

    متاسفانه در چند سال اخیر حواشی ایجاد شده برای کنکوری‌ها به شدت جلوه بدی پیدا کرده است و باید بدانید که دو احتمال بررسی شده فوق درباره شیوه برگزاری کنکور 1403 هنوز قطعی نیست و امکان دارد به مرحله اجرایی نرسد؛ یعنی ممکن است کنکور همانند سال 1402 برگزار شود یا اینکه مانند کنکور 1401 و ماقبل آن برگزار شود.

    ویدیو نحوه برگزاری کنکور 1403

    پی‌نوشت: به عنوان یک مشاور خواهش دارم که اخبار و شایعات کذب از جمله قطعی جلوه دادن این خبر درباره نوع برگزاری کنکور 1403 و همچنین هر نوع خبر جدیدی بدون داشتن منبع موثق را برای جلوگیری از افزایش استرس کنکوری‌ها منتشر نکنید. این تغییرات مربوط به کنکور 1402 نیست و برای کنکور 1403 نیز هنوز قطعی نمی‌باشد.

    3.5 11 رای
    امتیاز شما به این مقاله

    شایان مامندی

    بعد از سال‌ها فعالیت در زمینه مشاوره کنکور تمام تجربیات خود را قرار است در این سایت در اختیارتان قرار دهم؛ تجربیاتی که حاصل ارتباط با هزاران داوطلب کنکور است و می‌تواند در خیال شما را از بابت یک مسیر اصولی راحت کند.
    عضویت
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد
    مشاهده همه نظرات
    یک خبر ویژه برای کنکوری‌ها!
    40 درصد کل زیست کنکور هدیه ما برای شماست؛ شماره موبایلت رو وارد کن و هدیه رو همین الان بگیر:
    پیمایش به بالا