نظرات دانش‌آموزان در مورد شایان مامندی

نمایش ویدیو درباره فاطمه صبری
پخش ویدیو
نمایش ویدیو درباره ابراهیم چهرازی
نمایش ویدیو درباره کیوان کازرانی
حدود دو ماهه که دارم از طرح مشاوره تحصیلی آقای مامندی استفاده میکنم و راضیم. یکی از ویژگی های خوب این طرح اینه که آقای مامندی دقیقا از روی منابعی که دارم برام برنامه ریزی میکنن و کاملا مشخص میکنن که از تا کجا باید بخونم و باعث میشه که دیگه سردرگم نباشم. ایشون پیگیر اجرای برنامه هستن و هرسوالی که داشته باشم پاسخ میدن.از زمانی که از این طرح استفاده میکنم کیفیت و ساعت مطالعه ام بالا رفته و دیگه نوسانی درس نمیخونم و وضعیت درسیم بهتر شده.
ابوالفضل شاهرخی
دانش‌آموز یازدهم تجربی
سلام من علی فرجاد هستم پایه یازدهم تجربی من حدود ۳ ماهه که از آقای مامندی مشاوره میگیرم شروع مشاوره هم با یک بسته هدیه یک هفته مشاوره بود من توی برنامه ریزی های بلند مدت مشکل داشتم ولی از زمانی که از مشاوره های آقای مامندی استفاده میکنم میدونم دارم چکار میکنم و سردرگم نیستم و این مهمترین نتیجه این مشاوره برای من بود و اینکه مشاوره های آقای مامندی اصلا استرس به آدم وارد نمیکنه و آدم خیلی با ایشون راحته
علی فرجاد
دانش‌آموز یازدهم تجربی

نمونه برنامه‌هایی که قراره برای خودت داشته باشی

سرویس‌ها و خدمات من

Class-Timetable

برنامه‌ریزی

در این بخش می‌توانید برنامه‌ریزی درسی کاملا منطبق با سطح و زمانی که برای مطالعه دارید دریافت کنید. درضمن یک نظارت دقیق روی اجرای برنامه هم خواهیم داشت.

power-of-knowledge

مشاوره تحصیلی

راهکار تمام مشکلات سال کنکور خود را می‌توانید در این بخش پیدا کنید؛ از برنامه‌ریزی درسی گرفته تا جلسات مشاوره هفتگی و آموزش اصول مطالعاتی، مرور، تست‌زنی و ... .

live-webinar

مشاوره تلفنی

اگر در طول مسیر خود دچار سوال یا ابهاماتی شدید، در یک جلسه مشاوره صوتی یا تصویری می‌توانید مشکل خود را مطرح کنید و با بررسی دقیق و ریشه یابی، مشکل شما را حل می‌کنیم.

یک خبر ویژه برای کنکوری‌ها!
40 درصد کل زیست کنکور هدیه ما برای شماست؛ شماره موبایلت رو وارد کن و هدیه رو همین الان بگیر:
برنامه ریزی با شایان مامندی
جلسه تلفنی با شایان مامندی
پیمایش به بالا